In this tutorial we will go over on how to make a 3D high quality game asset.
3D HQ Asset Creation Tutorial (Gumroad)
English | Size: 3.1GB
Category: Tutorial
We will start by making the low poly and high poly in 3ds max. then we will uv unwrap our model and export everything for baking in xnormal.
Once we have done that we will go into substance painter and texture our model and we will render the final result in marmoset toolbag 2
This tutorial will come with:
Almost 6 hours worth of content
Final textures.
All save files from 3ds max,substance and marmoset.
All reference files
Download link:
uploaded_net:
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
bigfile_to:
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]
[Misafirler Kayıt Olmadan Link Göremezler Lütfen Kayıt İçin Tıklayın ! ]Links are Interchangeable - No Password - Single Extraction
Konuyu Favori Sayfanıza Ekleyin